Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Als je net een bestelling hebt geplaatst en je wilt iets wijzigen, neem dan contact met ons op om de wijziging door te geven. Wij zullen proberen de aanpassing indien mogelijk door te voeren.

Moet ik extra vierkante meters bestrating bestellen?

Door de vorm, het legpatroon of omdat je vastzit aan bepaalde maten, ontstaat er vaak snijverlies. Ook kan het voorkomen dat tegels tijdens het leggen breken of beschadigen. Een marge van ongeveer 5% voor breuk en snijverlies is meestal voldoende. Kom je er zelf niet uit? Wij berekenen het eventuele snijverlies graag voor je.

Prijzen

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW. Ben je een zakelijke klant? Neem contact met ons op, dan zorgen wij voor een factuur op maat.

Hoe kan ik betalen?

Wanneer je de producten komt afhalen kun je met pin of contant betalen. Zakelijke klanten kunnen, na goedkeuring, op rekening bij ons bestellen.

Wat zijn de bezorgkosten?

Voor het bezorgen rekenen wij doorgaans €85,- binnen een straal van circa 50 kilometer rondom Gramsbergen. Levering buiten dit gebied? Geen probleem! De kosten worden berekend op aanvraag.

Wat is de gemiddelde levertijd?

Voorraadartikelen kunnen we meestal binnen 1 tot 2 werkdagen leveren. Voor bestelartikelen is de levertijd doorgaans 3 tot 7 werkdagen, afhankelijk van de beschikbaarheid bij de fabriek. We adviseren je altijd om tijdig een bestelling te plaatsen om zo eventuele teleurstellingen te voorkomen.

Hoe laat kan ik mijn bestelling verwachten?

We delen onze eigen leveringen in twee tijdsvakken per dag: 's ochtends en 's middags. We kunnen geen exacte bezorgtijd afgeven, omdat onze vrachtwagens op route rijden en niet weten wat ze onderweg kunnen tegenkomen.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Bestellingen kunnen ook afgehaald worden, voorraadartikelen kunnen per direct afgehaald worden en bij bestelartikelen brengen we je op de hoogte zodra je bestelling binnen is en voor je klaarstaat.
 
Wat als mijn geleverde producten niet overeenkomen met mijn order?

Voor je overgaat tot verwerking van de geleverde producten, dien je het geleverde materiaal te controleren op kleur, afmeting, hoeveelheid en eventuele breuk. Breuk of foutieve leveringen dienen zo snel mogelijk bij ons gemeld te worden.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Vóór levering
Als het om voorraadartikelen gaat, kunnen deze altijd geannuleerd worden. Wanneer het een bestelartikel betreft, dat specifiek voor jouw order wordt besteld, dan zou je persoonlijk contact met ons op moeten nemen om te kijken wat de status op dat moment is.

Na levering
Kunnen bestelartikelen niet meer geretourneerd worden. Voorraadartikelen wel, zie hiervoor de retourvoorwaarden.